خانه محصولات کاربری سبد خرید0
پاد سیستم VAPORESSO ECO NANO
پاد سیستم VAPORESSO ECO NANO

762,000 تومان

762,000 تومان

انتخاب گزینه‌ها

پاد سیستم VAPORESSO ECO NANO

5.00 (1)

762,000 تومان

تا 7,620 تومان اعتبار برای استفاده در خرید بعدی اعتبار کسب کنید.

Wishlist icon افزودن به علاقه‌مندی‌هاافزودن به علاقه‌مندی‌ها

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

مشاوره تخصصی
ارسال فوری
مرجوع ساده
ضمانت اصالت
شناسه محصول: P-SO-21024 دسته: ,
اشتراک گذاری

توضیحات

نقد و بررسی ویپرسو اکو نانو

 اکو نانو (ECO NANO) جدیدترین پاد سیستم ساخت برند VAPORESSO است. این برند، یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه ویپینگ و تولید محصولات مرتبط با آن است و به نظر می‌رسد که با گذشت زمان توانسته محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

دستگاه ECO NANO یک پاد سیستم با طراحی و عملکرد بسیار ساده‌ است. احتمالاً دلیل انتخاب نام «ECO» برای این محصول این است که این دستگاه به عنوان جایگزین سیگارهای یکبار مصرف طراحی شده است. خرید سیگارهای یکبار مصرف، در طول زمان هزینه بیشتری دارد. همچنین این سیگارها، زباله‌ زیادی تولید می‌کنند. بنابراین، احتمالا این نام، با تاکید بر مفهوم محیط زیست انتخاب شده است. شاید سازندگان این محصول، این نام را برای نشان دادن تغییر رویکرد شرکت به سمت تولید سیگارهای قابل شارﮊ برگزیده باشند. این محصول، دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 1000 میلی آمپرساعت (mAh) است و به همراه پادهای با ظرفیت بیش از 6 میلی‌ لیتر عرضه می‌شود. آیا ECO NANO دستگاهی است که جایگزین سیگار الکترونیکی یکبار مصرف خواهد شد؟ در ادامه مطلب، به این پرسش پاسخ داده می‌شود.

رنگ‌ها: قهوه‌ای بسیار تیره، خاکستری، آبی رنگ آبی تیره و روشن، صورتی ساکورا، نارنجی طلوع آفتاب، طلایی غروب آفتاب یا سانست گلد، بنفش درخشان و غیره.

مشخصات:

  • ابعاد: 44.7 میلیمتر × 18 میلیمتر × 77 میلیمتر
  • ظرفیت پاد: 6 میلی لیتر / 2 میلی لیتر
  • مقاومت پاد: 0.8 اهم و 1.2 اهم (به زودی عرضه خواهد شد)
  • ظرفیت باتری: 1000 میلی آمپرساعت
  • شارژ: نوع C /1 آمپر

محتویات درون جعبه:

  • 1 عدد باتری VAPORESSO ECO NANO
  • 1 عدد پاد VAPORESSO ECO NANO با مقاومت 0.8 اهم
  • 1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

کیفیت ساخت و طراحی

ECO NANO یک سیستم پاد کوچک و مربعی شکل است که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد. این دستگاه به میزان زیادی شبیه به Mi-pod است؛ با این حال، ECO NANO دارای ظرفیت بیشتری در مقایسه با پادهای دیگری که تاکنون از آنها استفاده کرده‌ام (6 میلی‌لیتر) می‌باشد.

ECO NANO در رنگ‌های جذاب مختلفی تولید و عرضه شده است. این محصول، در 14 طیف رنگی مختلف (سه رنگ اصلی خالص، هفت طرح آبرنگی و چهار طرح با نقش‌های گرافیتی بر روی بدنه) به بازار عرضه شده است. بدنه این دستگاه از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و دوام خوبی دارد. بدنه محصول، با یک لایه روکش نرم لاستیکی شفاف پوشیده شده است، اما همه نمونه‌ها، با این پوشش نرم تولید نمی‌شوند.

مثلا محصولات با طراحی بر روی بدنه، دارای این پوشش لاستیکی نرم نیستند، ولی محصولات دیگر این روکش را دارند. نمونه‌های با طرح آب‌رنگی، از فلز ساخته شده‌اند.

بر روی دستگاه هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و از طریق نفس کشیدن فعال می‌شود. پاد در 20٪ فوقانی دستگاه قرار گرفته است و به صورت رنگی و غیر شفاف ساخته شده است. من معمولا ترجیح می‌دهم پادها شفاف باشند، اما پاد این دستگاه، به اندازه‌ای بزرگ است که سطح جویس موجود در آن به راحتی قابل مشاهده است. در پایین قسمت جلویی دستگاه، یک LED کوچک قرار دارد که نشان‌دهنده درصد شارژ باتری است. در مجموع می‌توان گفت که این محصول، یک دستگاه ساده اما با کیفیت است که برای شبیه‌سازی دستگاه‌های یک‌بار مصرف طراحی شده است.

استفاده از دستگاه

ECO NANO یک پاد سیستم کاملاً معمولی است که برای مبتدیان یا افرادی که به دنبال استفاده از یک دستگاه قابل حمل و راحت هستند، ایده‌آل است. این دستگاه هیچ دکمه‌ای ندارد؛ برای استفاده، نیازی به روشن و خاموش کردن دستگاه وجود ندارد، حتی دستگاه دارای تنظیمات خاصی هم نیست. فقط کافیست در زمانی که می‌خواهید از دستگاه استفاده کنید، نفس بکشید.

پر کردن پاد بسیار ساده است. پاد دارای قطعات مغناطیسی مخصوصی است که به راحتی از جای خود خارج شده و مجدداً در جای اولیه قرار می‌گیرند. مخزن کاملا در جای خود محکم می‌شود. در پایین پاد، یک درپوش لاستیکی سیاه وجود دارد که باید در زمان پر کردن پاد آن را بردارید. همچنین در قسمت پایین، یک نوشته وجود دارد که به شما می‌گوید که از چه کویلی در پاد استفاده شده است.

بطور کلی، استفاده از این دستگاه برای افرادی که برای اولین بار ویپینگ می‌کنند و قصد دارند سیگار های معمولی را کنار بگذارند، یا برای افرادی که به دنبال استفاده از دستگاه‌های کوچکی هستند که بخار زیادی تولید نکند، بسیار مناسب است.

نحوه عملکرد

اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم، این است که خوشحالم که فرصت بررسی این محصول را داشتم. تعداد کمی از منتقدان، از دستگاه‌های یک‌بار مصرف استفاده می‌کنند. استفاده و تست یک دستگاه یک‌بار مصرف، در کنار تمامی محصولاتی که برای تست و خرید استفاده می‌کنیم (که عموماً محصولات با کیفیت‌تری هستند)، زیاد منطقی نیست. با این حال، به دلیل اینکه دوستان من از این نوع دستگاه‌ها‌ استفاده می‌کنند، من هم تجربه زیادی در این زمینه دارم و با عملکرد آن‌ها آشنا هستم. به همین دلیل، مقایسه این محصول با محصولات دیگر ساده است.

در حال حاضر فقط یک پاد ECO NANO در سایت موجود است (با کویل مش 0.8 اهم)؛ ولی در لیست محصولات سایت، یک پاد 1.2 اهمی که به زودی عرضه خواهد شد، نیز آورده شده است. ابتدا باید بگویم که عملکرد کویل ECO بسیار عالی است. شاید من 13 هزار پک با این ویپ زده باشم. به بیان دیگر، به راحتی 30 میلی‌لیتر جویس را با استفاده از این دستگاه مصرف کرده‌ام و هنوز هم دستگاه پس از بارها استفاده، عملکرد خوب خود را حفظ کرد. بنابراین دوام این دستگاه بسیار عالی است.

این دستگاه برای استفاده در حالت MTL طراحی شده است و تنظیمات خاصی برای تغییر عملکرد آن وجود ندارد. با استفاده از این دستگاه، طعم جویس در مقایسه با سایر دستگاه‌های یک‌بار مصرف به خوبی حفظ می‌شود. دستگاه‌های یک‌بار مصرف خوب دیگری هم در بازار وجود دارند، ولی طعم جویس را تغییر می‌دهند. با استفاده از این دستگاه متوجه شدم که این محصول موجب تغییر طعم جویس نمی‌شود و این مورد، یک مورد مثبت این دستگاه است.

بدون شک، می‌توان ECO را به عنوان یک دستگاه پاد در رده کیفی برتر در نظر گرفت. در حال حاضر، VAPORESSO قیمت ECO را 16.90 دلار اعلام کرده است و به همراه آن یک پاد اضافه نیز ارائه می‌شود. این دستگاه‌، به صورت آنلاین با قیمتی حدود 15-20 دلار عرضه می‌شوند. معمولاً، قیمت شیشه‌های جویس30 میلی‌لیتری، به صورت آنلاین 15 دلار است؛ بنابراین شما می‌توانید با پرداخت کمی بیش از 30 دلار، دو دستگاه داشته باشید و فقط به خرید پاد و جویس جایگزین نیاز خواهید داشت. قیمت این محصول در سایت، 60 درصد ارزان‌تر است.

طول عمر باتری و شارژ آن

اندازه باتری و ظرفیت مخزن جویس ECO NANO نسبتاً زیاد است و ویپر به راحتی می‌تواند در طول روز از دستگاه خود بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کند. این دستگاه دارای باتری داخلی با ظرفیت 1000 میلی‌آمپر ساعت است و نرخ شارژ آن 1 آمپر اعلام شده است.

من این دستگاه را آزمایش کردم و متوجه شدم که حداکثر نرخ شارژ واقعی آن 1.1 آمپر است. بنابراین، می‌توان گفت که این نرخ شارژ بسیار عالی است. بهتر است بگوییم که نرخ شارژ دستگاه، بین 1-1.1 آمپر است. زمان شارژ این محصول نیز کمتر از 60 دقیقه است. بنابراین عملکرد دستگاه در این زمینه هم بسیار خوب می‌باشد. بیشتر پادها (بسته به اندازه باتری)، ظرف مدت زمان بین 30-60 دقیقه شارژ می‌شوند. بنابراین نرخ شارژ دستگاه نیز عالی است.

در مورد ظرفیت باتری، من متوجه شدم که ظرفیت باتری این محصول، 980 میلی‌آمپر ساعت است. این عدد، با مقادیر اعلام شده همخوانی دارد. ظرفیت بیشتر دستگاه‌ها، تقریباً 20% بیشتر از ظرفیت واقعی اعلام می‌شود، بنابراین من انتظار داشتم که ظرفیت باتری دستگاه من، در حدود 800 میلی‌آمپر ساعت باشد، اما ظرفیت آن تقریباً برابر با مقدار اعلام شده 1000 میلی‌آمپر ساعت است. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت ویپینگ در حالت شارژ نیز می‌باشد.

به نظر می‌رسد که LED موجود در پایین دستگاه نشان‌دهنده درصد باتری باشد، اما در واقع چنین نیست. رنگ این LED سفید است. اگر باتری هنوز شارژ داشته باشد، رنگ آن سفید باقی می‌ماند و در صورت تمام شدن باتری، سه بار با رنگ سفید چشمک می‌زند. بنابراین، متأسفانه باتری بدون هشدار خاموش می‌شود. احتمالا هدف این طراحی، کاهش هزینه‌ها بوده است. ولی این طراحی جای انتقاد دارد.

مزایا و معایب محصول

مزایا:

  • کیفیت ساخت مناسب
  • سبک و مقاوم
  • مناسب برای افراد مبتدی
  • قابلیت پر کردن پاد (برخلاف دستگاه‌های یک‌بار مصرف)
  • مجهز بودن به پادهای بزرگ (6 میلی‌لیتر) و سطح جویس قابل رؤیت
  • حفظ طعم جویس
  • عمر قابل قبول کویل (قابل استفاده تا بیش از 30 میلی‌لیتر جویس)
  • شارژ سریع (کمتر از 60 دقیقه از صفر تا شارژ کامل طول می‌کشد)
  • عمر باتری عالی (1000 میلی‌آمپر ساعت)
  • گزینه ارزان‌تر نسبت به دستگاه‌های یک‌بار مصرف

معایب:

  • ظرفیت بالای باتری و مقدار جویس زیاد موجود در پاد موجب می‌شود که بتوان در تمام روز از دستگاه استفاده کرد.
  • دارای نشانگر درصد شارژ باتری نیست.

جمع‌بندی

بطور کلی، VAPORESSO یک جایگزین عالی برای دستگاه‌های یک‌بار مصرف است. می‌توان با یکبار شارژ کردن دستگاه، در طول روز از آن استفاده کرد. این محصول دارای یک عیب کوچک (نشانگر باتری) است. از سوی دیگر، این محصول دارای مزایایی نظیر کویل عالی، ظرفیت زیاد پاد و عمر باتری عالی است.

این دستگاه حداقل یک روز کامل کار می‌کند، بنابراین فقط کافی است هر شب قبل از خواب آن را شارژ کنید. اگر از سیگارهای یک‌بار مصرف استفاده می‌کنید، این محصول یک جایگزین عالی برای گزینه‌های یکبار مصرف است و موجب کاهش هزینه‌ها و تولید کمترین میزان زباله می‌شود. همچنین، این محصول، در مقایسه با پادهای با ظرفیت مخزن 2-3 میلی‌لیتر و ظرفیت باتری 600 میلی‌آمپر ساعت موجود در بازار، یک گزینه عالی برای ویپینگ در کل روز است.

آیا تاکنون از ECO NANO‎ برند VAPORESSO استفاده کرده‌اید؟ در صورتی که تجربه استفاده از این دستگاه را دارید، این تجربیات را با ما به اشتراک بگذارید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

آبی, آبی آسمانی, آبی طرح‌دار, آبی و صورتی, آبی و نارنجی, بنفش, بنفش طرح‌دار, رزین هفت‌رنگ, زرد, سبز طرح‌دار, سفید, صورتی, مشکی, مشکی طرح‌دار, مشکی و نقره‌ای, نارنجی, نارنجی طرح‌دار, نقره‌ای طرح‌دار, نوک مدادی, هفت‌رنگ

صفحه نمایش

نشانگر LED

قدرت

16 وات

نوع کامدهی

اتوماتیک

ارتفاع دستگاه

5 تا 8 سانتی متر

ظرفیت مخزن

6 میلی لیتر

وزن

تا 50 گرم

نوع باتری

باتری داخلی

ظرفیت باتری

1000 میلی آمپر ساعت

نوع کارتریج

کارتریج با کویل داخلی

مقاومت کویل

0.8 اهم

برند

ویپرسو – VAPORESSO

درگاه شارژ

USB Type-C (اندروید جدید)

جنس بدنه

فلز

1 دیدگاه برای پاد سیستم VAPORESSO ECO NANO

  1. حمیدرضا عبدی

    سلام. امیدوارم کارتریج 1.2 اهم هرچه زودتر وارد ایران بشه. همه جا موجوده جز ایران

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


از همین کالکشن: ویپرسو - VAPORESSO

×